دورتر ُ دیرتر



روزی از روزها

شبی از شبها

خواهم افتاد و خواهم مرد

اما می خواهم هر چه بیشتر بروم

تا هر چه دورتر بیفتم

تا هر چه دیرتر بیفتم

هر چه دیرتر و دورتر بمیرم

نمی خواهم حتی یک گام یا یک لحظه

پیش از آن که می توانسته ام بروم و بمانم

افتاده باشم و جان داده باشم ُ همین ؟!

نظرات 5 + ارسال نظر
نغمه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ق.ظ

http://www.hartdasteel.com/images/art/12Young%20Woman%20and%20Elderly%20Woman.jpg

دیانا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com



شبی که عشق شناختم....همه هستی باختم.....توی دشت آرزوهام...خونه از عشق تو ساختم....به دلم گفتم اسیری....حیفه این گوشه بمیری...برای باور بودن....تو باید عشق و ببینی....همه زندگیم وفا شد....مهشری تازه به پا شد..تو ندیدی تو دلم رو ...که چه آتشی به پا شد......دل من بازم اسیر شد..... به چه دردی مبتلا شد.......نمیدونست بی وفایی.......تا دونست از تن جدا شد......من باید اشک و بریزم........دلی نیست به پات بریزم.....دیگه از دنیای عشقم........چی می خوای برات بریزم......توی بی وفا که رفتی......دل ما رو خوب شکستی...من میرم تنها بمیرم....نمیام تو اینجا هستی

ساغر چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

علوم : عشق تنها عنصری هست که بدون اکسیژن می سوزد ریاضی : عشق تنها عددی هست که هرگز تنها نیست فارسی : عشق تنها کلمه ای هست که ماضی و مضارع ندارد ورزش : عشق تنها توپی هست که هرگز اوت نمی شود قرآن : عشق تنها آیه ای است که در هیچ سوره ای وجود ندارد انشا : عشق تنها موضوعی است که می توان توصیفش کرد فیزیک : عشق تنها عشق یعنی مستی و دیوانگی عشق یعنی با جهان بیگانگی عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سر به دار آویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراغش سوختن عشق یعنی قطره و دریا شدن عشق یعنی همچو من شیدا شدنآدم رباتی هست که قلب را به سوی خود می کشد زیست : عشق تنها میکروبی هست که از راه چشم وارد می شود شیمی : عشق تنها اسیدی هست که درون قلب اثر می گذارد فیزیک : عشق تنها آدم رباتی

مهسا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

دوست دارم

mahsa سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ

tavalodeto behet tabrik migam
vali bebakhshid ke dir shod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد