می نویسم واسه تو...

مینویسم از تو.... از تو ای شاد ترین .... تازه ترین نغمه عشق...

تو که سر سبز ترین منظره ای .... تو که سرشار ترین عاطفه را....

نزد تو پیدا کردم .... وتو سنگ صبورم بودی ....

در تمام لحظاتی که خدا ....شاهد غصه و اندوهم بود....

به تو می اندیشم ....و به تو میبالم ....و از تو میگیرم....هرچه انگیزه درونم دارم....

من شباهنگام آن دم که تو را نزد خودم می بینم ...

بهترین آرامش....برترین خواهش و احساس نیاز....در دلم می جوشد....

روزها می گذرد.... عشق ما رو به خدایی شدن است....

رو به برتر شدن از هر حسی .... که در این عالم خاکی پیداست ....

دوستت میدارم .... از همین نقطه خاکی تا عرش ....

دوستت میدارم.....از زمین تا به خدا.....

(برای بهترینم مهسا)

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام به من هم لینک بده با حال می نویسی

شقایق سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام جالب بوداقا پیام موفق باشی

mahsa چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

chera in karo kardi payam
dalilet baraye in kare bache gane chi bod
adam har che ghadr ham moshkel dashte bashe khod koshi nemikone
midoni az vaghati ke dostet behem goft man chi keshidam age be fekre khodet nisti la aghal be fekre man bash
omidvaram ke halet khob she
dostdare hamishegiye to mahsa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد